poniedziałek, 29 lipca 2013

Sweet time !!!





Cześć wam , jak mijają wakacje ? Jak podobają wam się te ostatnio bardzo upalne dni ??
Jeśli chodzi o mnie to super , jak dla mnie właśnie to jest pogoda na wakacje , niestety jak na razie nie mogę nigdzie wyjechać , poczuć , posmakować prawdziwych wakacji  ponieważ mam prace ale pod koniec sierpnia planuję wypad do Bułgarii bądź Chorwacji 
Gdzie lepiej ?

Ostatnie dni spędziłam u mojej babuni  na wsi , piękna malownicza miejscowość , spokój cisza , opalanie na łące gdzie ptaki śpiewają i nie słychać krzyku ludzi i samochodów. W tym miejscu można odpocząć zatrzymać się na chwilę , oderwać od rzeczywistości .
Spokój na wsi , polecam każdemu kto chce się odstresować i oderwać od codzienności . 

Dziś pokarzę wam stylizację spokojną ale kolorową , jak łąka :)
Zostawiam was z moimi zdjęciami i pozdrawiam gorąco :) 












                   BUBBA GAMP dress /  STRADIWARIUS shoes / H&M sunglasses                                             BUBBA GAMP handbag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz