środa, 24 lipca 2013

Summer!


Hej!

Ostatnio wybrałam sie na sesje zdjęciową z przesympatyczną i bardzo uzdolnioną Anią.
Robiła mi zdjęcia stylizacji w ciuszkach z radomskiego butiku Bubba Gamp , dziewczyna jest po prostu świetna 1000 pomysłów na minutę . Zwiedziłyśmy sporą część Radomia żeby zrobić zdjęcia na 6 :)
Jeżeli chodzi o moją stylizację założyłam  zielono żółte  alladynki  z delikatnego , przepuszczającego powietrze materiału do tego krótki czarny gorset z Motel Rocks , delikatne czarne lakierowane szpilki oraz duży słomiany czarny kapelusz tą stylizację można także wykorzystać na plaże wystarczy szpilki zamienić na klapki , japonki , sandałki :)

Zostawiam was teraz z moją stylizacja i zdjęciami zrobionymi przez Annę Mąkose :)


                                          Kings of Leon - 17











          BUBBA GAMP pants / MOTELS ROCKS Bubba Gamp corset
                      CENTRO shoes / RESERVED hat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz