poniedziałek, 8 lipca 2013

Good day!

Witam wszystkich !
Zaraz po przebudzeniu spojrzałam w okno , podobno nie powinno się patrzeć bo zapomina się snu który się miało i tak tez było w moim przypadku wiem , że śniło mi się coś fajnego ale nie mogę przypomnieć sobie co !
Wy też tak macie ??
Co z tego , że nie pamiętam snu ,ważne że spojrzałam bo  za oknem ujrzałam piękne słońce i od razu powiedziałam sobie że to musi  być piękny dzień ,że nikt go nie zepsuje.

W dzisiejszej stylizacji pokaże wam wspaniałe połączenie czerni i bieli , pasów i skóry.


                                 BREACH - JACK
                                Rudimental - Baby (feat. MNEK & Sinead Harnett )





























                   BUBBA GAMP skirt / PARFOIS hat / LITA shoes 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz