poniedziałek, 22 lipca 2013

Brussel inspiration

Cześć :)
Od 15 do 18 mój cenny czas spędziłam w  stolicy Królestwa Belgii  czyli w Brukseli pięknym wielkim mieście . Dlaczego akurat Bruksela ?  Była to wygrana w konkursie Miss Studniówki  2013.
Bardzo udana wycieczka , dzięki niej poznałam wiele wspaniałych ludzi , zwiedziłam piękne godne uwagi miejsca i dowiedziałam się wiele ciekawych informacji na temat historii Brukseli .
Jutro zabiorę was na wycieczkę , poopowiadam o tym pięknym mieście , dzięki zdjęciom i historiom przeniesiemy się tam razem :) 

W dzisiejszym dniu  nie będę się rozpisywała , chciałam wam pokazać jedną z moich stylizacji , zdjęcia zrobione zostały na ulicach Brukseli niedaleko naszego hotelu :)




                               Omar Lynx - Don't know me









                       BERSHKA  shoes  /  BERSHKA  shirt  / OBEY cap/ H&M backpack


1 komentarz: