środa, 13 marca 2013

Inspiracje stylem lat 60. i 70.

The xx - Sunset
The xx - Crystalised


Styl retro to mój ulubiony styl , i dlatego tak bardzo się cieszę że  ,  w sezonie  wiosna-lato 2013 rządzą inspiracje stylem lat 60. i 70. 
Również fryzury retro to hit mody , te natapirowane koki zainspirowane fryzurą Brigitte Bardot, czyli częściowo upięte, częściowo rozpuszczone włosy, pojawił się na pokazie Moschino wiosna lato 2013.
Fryzury inspirowane latami 60. – bufiaste koki z gęstą grzywką na boku, będą hitem nadchodzącego sezonu. 
W nowym numerze Jalouse  Miranda Kerr  prześwietnie naśladowała ikony takie jak  Audrey Hepburn, 
jej makijaż z przesadnie podkreślonymi rzęsami i ciemnymi brwiami upodabniał  ją do Twiggy.
Klimat retro jest podkreślony przez wybór czarno-białej fotografii którą dziś możecie zobaczyć u mnie na blogu .
Australijska modelka sprawdziła się w tej roli świetnie lecz także w stylu retro możemy zobaczyć  Anje Rubik .  Na zdjęciach Marcina Tyszki przypomina raczej wyrafinowaną damę z przełomu lat 60. i 70.
Jeśli chodzi o tą modelkę i styl retro  w  wiosenno-letnim numerze magazynu Purple pozowała dla fotografki Katji Rahwles .  Anja Rubik doskonale oddaje glamour lat 70. 





Miranda Kerr dla Jalouse,










Ja też dziś mam pierwszą profesjonalną sesje :)
Trzymajcie za mnie kciuki!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz