sobota, 9 marca 2013

Fashion Week Milan


 Fashion Week Milan
Mediolan jest jednym z ważniejszych ośrodków mody dlatego ludzie , kobiety pokazując się na mediolańskich ulicach nie założą na siebie byle czego !!!
obejrzałam wiele zdjęć  z Fashion Week Milano i wybrałam te które zrobiły na mnie wielkie wrażenie . Stylizacje były pełne nietypowych zestawień , różne kolory , wzory połączone ze sobą tak że razem dawały wspaniałą całość a do tego mnóstwo   genialnych dodatków  .
Na mediolańskich ulicach znalazłam mnóstwo inspiracji.
Włoszki w stolicy mody prezentują nie tylko klasyczne, ale również i bardzo oryginalne, wyszukane, stylizacje gdzie wcześniej takich nie widziałam
J





























A wam ? Jak wam podobają się stylizacje dziewczyn , kobiet z Mediolanu ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz