wtorek, 5 marca 2013

Hi , Rihanna For River Island


WHATS UP PEOPLE ???


Hi, servus , ciao J
jestem Milena już dawno planowałam założyć bloga ale nie miałam zbytnio czasu...
Kim jestem ? Jestem tegoroczną maturzystka która naprawdę bardzo uwielbia modę zakupy i ludzi z którymi może o tym gadać!!! (Mam nadzieje że tu w tym miejscu spotkam właśnie takie osoby i pogawędzimy trochę
J)

Chciałam zacząć od czegoś co jest dla każdego dobrze znane , jest teraz tematem o którym większość mówi RIHANNA FOR RIVER ISLAND
Na ten pokaz wielu z nas czekało z niecierpliwością.
Kolekcja 
Rihanny (24) dla River Island była na językach już od wielu miesięcy, ten dzień zbliżał się wielkimi krokami  , ciekawość była ogromna  a emocje rosły .
Dlaczego ? Moim zdaniem (i nie tylko moim ) 
Riri to jedna z najlepiej ubranych gwiazd , dobiera świetne dodatki , jej styl jest odważny  , nie każdy odważył by wyjść na ulice , pokazać się światu w takich ubraniach , kombinacjach jak ona !!
Od niedawna to właśnie ona wyznacza trendy i inspiruje miliony młodych ludzi .
Niektórzy mówią że linia ubrań Rihanny jest chaotyczna , mało spójna a nawet wulgarna .
Wulgarna ? Moim zdaniem NIE te ciuszki pokazują RIRI , Rihanna potrafi ubrać się elegancko i na luzie . Tak trzeba , dobierać strój do okazji , do miejsca w  którym  jesteśmy … ubraniami pokazujemy siebie !!!
Ktoś pisze „Dziewczyny o mniej doskonałych kształtach nie będą miały z czego wybierać”
fakt , osoba z brzuszkiem nie założy krótkiej bluzeczki , z grubymi udami nie założy długich (moim zdaniem świetnych ) butów ale jest sporo rzeczy które można dopasować pod siebie wystarczy spojrzeć na to świeżym okiem , nowym pomysłem . Np. czy do starych powydzieranych jeansów nie dokupię zaj****tego plecaka http://www.riverisland.com/women/rihanna-for-river-island-collection/hats--bags/Black-leather-Rihanna-tattoo-pendant-backpack-633535. Lub jakiegoś innego dodatku z tej kolekcji który zrobi ze mnie orginalną  , z pazurem ? 

A wy co sadzicie o kolekcji Rihanny dla River Island?
 Kupicie jej projekty?

Moje typy to :





Jak zauważyliście pewnie w tej kolekcji pojawia się mocno żółty kolor , gruby jasny jeans , pasy , czerń biel i kolor siwy ... Wszystkie kolory razem  tworzą świetną całość !!!









Dla tych którzy jeszcze nie widzieli pokazu ...
Rihanna For River Island Fashion Show At London Fashion Week  , proszę bardzo :





 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz